Forside Fora Mad og drikke Øl-tråden Svar til: Øl-tråden

#36
Kenkari
Moderator
  • 2995 Indlæg
Offline

#35:

Du er inde på meget af det rette. Der er mange mikro-bryggerier der er opkøbt af de store selskaber rundt omkring i landet. Albani, Royal Unibrew, Carlsberg er de farlige i landet på det punkt.

Dog vil jeg sige. Der findes stadig en god stak bryggerier rundt omkring, som laver noget spændende.

Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men hvis du kommer til København, så er Khioskh et fantastisk sted at komme. Min lokale meny på Amager er jeg også rigtig glad for, da de samarbejder med lokale bryggerier som Amager bryghus.

Og så er der en række special barer rundt omkring i byen, som bruger meget tid på at støtte de små bryggerier, så man kan smage dem, inden man køber dem i butikkerne. Ja, det koster, men det de små steder gerne, og jeg har ikke noget imod at betale 35 kr for en øl.

Desværre er vi der, hvor jeg synes det alt sammen skal være så underligt og specielt, som Mikkeler og Amager Bryghus. Det skal være med fjorten forskellige smage og jeg ved ikke hvad. Keep it simple. En god Pilsner eller en Lager går man ikke galt med.

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"