Det er godt nok mange penge de har smidt efter det spil, bare for at hive det fra markedet.
Gad vide om det får en "Sonic the Hedgehog" overhaling. Hvor de lige retter lidt til i figurer og forsøger sig igen.
Jeg undrer mig virkelig over at spil figurer ikke længere må være flotte, det er sku da ikke fordi jeg spiller spil for realismens skyld. Bliver næste forza spil kun med billige/middelklasse biler der mindst har 10 år på bagen for at det ikke skal genere folk der ikke har råd til en fancy bil IRL ?
Jeg tog mig selv i at undre mig over at de for en gangs skyld havde vist en kvinde der lige pebersprayede en fyr i ansigtet og gav ham et los i bollerne, så det passede ind i historien. Det var sku meget realistisk måde hun kunne håndtere det på. At de kvindelige hovedrolle indehavere på 50kg mange andre gange i serien så var uber cop og kastede rundt med muskelmænd på 100+ kg, det er vel bare som det skal være nu om stunder.
Jeg tror mange spil studier de kommende år oplever at folk køber spil for en god historie/godt gameplay, ikke hvor de tvinges til at være en del af en woke agenda. Og de derved kommer til at se deres spil slet ikke sælge så godt som håbet.
Det er underholdning der eftersøges, alt det andet, er der jo rigeligt af overalt i hverdagen.