hey Kongkim
har du et build hvor man faktisk skal trykke på nogle knapper?
for jeg synes de fleste builds jeg har prøvet har været nærmest bare auto attacks, eller bare EN spell/attack ting. og det bliver sgu lidt kedeligt
alternativt noget med nogle pets, kunne være sjovt
bare hvad du kan anbefale.. 🙂
jeg har selv smidt 1200 timer i spillet, men jeg har godt nok startet forfra og startet forfra mange gange, pga jeg simpelthen ender med at finde nogle builds som enten ikke fungerer, eller .. ja, kun har 1 skill og så bliver det simpelthen for kedeligt.
jeg håbede at finde noget hvor man havde nogen kombinationer som skulle bruges, som evt. ikke bare er curse of frailty og en dmg spell 😛
anyways #0, som min kommentar indikerer har jeg ikke rigtigt noget specielt anbefalelsesværdigt build liggende
jeg føler mig stadig som en noob efter 1200 timer.
jeg har dog heller ikke nærlæst wikierne og lign. Jeg har bare spillet og fundet et enkelt build hist og her og forsøgt mig med dem.
Så der er mange ting jeg SLET ikke har styr på:
reputations og hvilke factions som sælger hvad
loot generelt. hvordan finder jeg loot til mit build? (der findes nogle mob-specific drops, ikk?)
components. skal man altid smide components i? skal man gemme dem til senere?
crafting? der er en million ting man kan crafte- jeg kan ikke holde styr på det. hvad gør man i den situation?
jeg FØLER lidt på nogle af de punkter det er ligesom at åbne path of exiles passive tree, og så går jeg altså bare i stå 😀