Gamle spil i VR
Dette svar blev ændret 9 måneder siden af Nickell.
#4 - efter jeg skrev nedenstående, fandt jeg denne video - han plejer at lave godt reelt content. obs den er 1 år gammen, men sammenligner Q2 med Q3 og Q3s.
Q2 er sikkert god nok til de gamle moddede spil. Men den er forældet til alt andet stort set. Den kan stadig det meste, men på mindste settings. Skal man kun have den til 1 ting som eks. gamle spil, så er den fin. Men for måske 1000 mere, kan du få en hel del bedre oplevelser og større udvalg.
Jeg vil ikke anbefale for eller imod her, da jeg kun har prøvet Q2 meget lidt. Dog vil jeg sige vi købte en brugt Q2 for ca. 2 år siden til samme pris. Brugt burde den gå til under 1000kr. imo. Og Q3s koster 2500 fra sprit ny i elmutanten, så kan måske findes brugt til 1500.
Husk på at Q2 er udgået, Q3 er omkring 2 år gammel efterhånden (tager lige timing på fornemmelsen). Q3s er en skrabet version af Q3, som kan alt det samme, men har ældre version Fresnel linser, ligesom Q2. Men på Power er den nok 50% stærkere, og kan køre up to date PCVR.
Var det mig, ville jeg gå efter en Q3 - eller Q3s hvis du er på stramt budget. Tror du får 100% op på value for money i forhold til Q2. Og uanset hvad - vent til Black Friday i Nov.. Så kan du måske få en ny langt billigere.
Dette svar blev ændret 9 måneder siden af wOOOOt.