Xbox Series X
Dette svar blev ændret 5 år siden af re4per.
Dette svar blev ændret 5 år siden af Nioxic.
Dette svar blev ændret 5 år siden af kasperkaal.
#9 Det er lidt svært at sætte fakta på fordi det meget forskellige hvad folk prioriterer og hvordan deres bolig er indrettet. Jeg er fx meget uenig i at se Xbox som et alternativ til PC. For mig er Xbox Series X først og fremmest en konsol og derfor er udvalget Xbox eller PS og måske switch.
Spil som Cyberpunk og Civ 6 spiller jeg på PC fordi der vil jeg gerne sidde på min kontorstol med keyboard + mus. Spil som Valhalla og Diablo derimod vil jeg gerne have spille fra sofa med en kontroller.
Jeg valgte Xbox series X over en PS5 for at anvende Xbox Game Pass, Quick Resume og det at den kører alle spil bedre uden specifik patch fra udvikler.
Der er andre som vil spille de spil som der er eksklusiv til PS5. Lige nu er det ca. 5 (tæller ikke PS4 med) og det var ikke nogle som jeg så et must for at spille.
Det er svært at finde objektive videoer, men denne er måske tæt på:
Det virker til at lige nu så anvender de youtubers der har begge konsoller Xbox series X mere end PS5 pga. Game Pass og Quick Resume.
Dette svar blev ændret 5 år siden af re4per.
Har ikke lige set videoen endnu, men ja jeg vælger PS5 pga exclusive og synes også selve kopnsollen er meget mere tiltalende og unik at se på. Giver dig ret i Gamepass er bedre end PS+ collection med udvalg og mht hardware er det ikke noget jeg ser den strore forskel i.DonB skrev (#15):
#9 Det er lidt svært at sætte fakta på fordi det meget forskellige hvad folk prioriterer og hvordan deres bolig er indrettet. Jeg er fx meget uenig i at se Xbox som et alternativ til PC. For mig er Xbox Series X først og fremmest en konsol og derfor er udvalget Xbox eller PS og måske switch. Spil som Cyberpunk og Civ 6 spiller jeg på PC fordi der vil jeg gerne sidde på min kontorstol med keyboard + mus. Spil som Valhalla og Diablo derimod vil jeg gerne have spille fra sofa med en kontroller. Jeg valgte Xbox series X over en PS5 for at anvende Xbox Game Pass, Quick Resume og det at den kører alle spil bedre uden specifik patch fra udvikler. Der er andre som vil spille de spil som der er eksklusiv til PS5. Lige nu er det ca. 5 (tæller ikke PS4 med) og det var ikke nogle som jeg så et must for at spille. Det er svært at finde objektive videoer, men denne er måske tæt på: https://www.youtube.com/watch?v=RHSpjyMHPYg Det virker til at lige nu så anvender de youtubers der har begge konsoller Xbox series X mere end PS5 pga. Game Pass og Quick Resume.
Det er så usmageligt og klamt at gøre, ikke meget bedre end scalpers. Men ja business is business.. i guess!re4per skrev (#16):
Pt. 13 på fjernlager for 5.829 kr. hos CompuMail, tidligere på dagen kostede den 5.100 med 20 på fjernlager
Så de bliver ved med at skrue prisen op, for at se hvad folk vil give. Usmageligt IMO.
https://www.compumail.dk/da/p/microsoft-xbox-series-x-1tb-996575530?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Ved Elgiganten og andre steder er prisen 3899