Forside Fora Politik/Samfund Ukraine 2022+ ?

Currently, there are 0 users and 4 guests visiting this topic.
  • Oprettet af
    Emne
    StultusX2
    Rusher

Tid til noget langt mere interessant end vira.

Jeg er ikke HOK! Jeg er ikke Trine B. MEN, jeg er sgu spændt!

What say ye. Rushers..var Krim 2014 nok for Родина-мать?

..eller er; gasledning ≥ EU?

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

• Dette emne blev ændret 2 år, 12 måneder siden af StultusX2.
Viser 3 svar - 811 til 813 (af 813 i alt)
  • Forfatter
    Svar
    VxChemical
    Rusher
    • 399 Indlæg

Sjovt, den gængse teori er ellers at Rusland har slået sig selv hjem med den krig.

De har udraderet et stor del af deres unge mænd som de i forvejen ikke havde så mange af.

Kan være de lige nu kan køre
    på deres krigs økonomi, men hvor længe fungerer det?

BRICS landede er jo verdens røvhuller, bund korrupte (semi) diktaturer, et system som på intet tidspunkt i verdenshistorien har fungeret stabilt.

Kenkari
    Moderator
    • 3312 Indlæg

Ukrainernes opfindsomhed kender ingen grænser, og Sign My Rocket må nok siges at være topmålet af morbid innovativ crowdfunding: Her kan du skrive en besked og vælge, hvilken type artillerigranat eller raket den skal skrives på, før den bliver sendt af sted mod de russiske invasionsstyrker. HIMARS-raketter er lige nu på tilbud til 1500 dollar pr. styk, mens det koster 5000 dollar at signere en M777-haubitser. Og du skal slippe 20.000 dollar, hvis du gerne vil have et fast budskab på siden af en Mig-29.
    Målet er at indsamle 2.000.000 dollar til krigsindsatsen gennem folks hilsener til fjenden, og der er ifølge siden opnået små 1,900.000 dollar på nuværende tidspunkt. Det er både virkelig genialt og totalt vanvittigt. Modern warfare in an artillery shell.

ukraine-granater

"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"

StultusX2
    Rusher
    #0 Trådstarter
    • 2029 Indlæg

JA-ja det er godt men hvor er YI PENG 3 lige nu?

https://www.vesselfinder.com/vessels/details/9224984

My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995!
    En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...

Viser 3 svar - 811 til 813 (af 813 i alt)
  • Du skal være logget ind som bruger for at kunne svare...